X Tovar bol vložený do košíka
« späť

Odkrývanie potenciálu vášho dieťaťa s ADD

Neprihlásený užívateľ

Odkrývanie potenciálu vášho dieťaťa s ADD

Pravohemisférové deti v ľavohemisférovom svete


Freed Jeffrey


Pôvodná cena
Naša cena
Zľava
14.00 EUR
12.00%


Autor:
Freed Jeffrey
Jazyk:
slovenský
Vydavateľ:
CITADELLA
Kategória:
Psychológia všeobecná, Rodina, Rodičovstvo, Deti, Pedagogika
ISBN:
978-80-89628-70-4
EAN:
9788089628704
Krajina pôvodu:
Slovensko
Formát:
Brož., 312 strán, 140 x 210
Rok vydania:
2015

Popis knihy

Autor tejto knihy Jeffrey Freed má dlhoročné skúsenosti s prácou s nadanými deťmi (u ktorých zvyčajne takisto prevláda pravohemisférovosť) a s deťmi s ADD. Kniha neprináša len odborný pohľad na túto problematiku, najcennejšie sú autorove praktické rady. Umožní vám otestovať, či má vaše dieťa pravohemisférový spôsob učenia sa, a ak je to tak, desať minút denne, ktoré venujete práci s ním.

 

- mu pomôže zvládnuť hláskovanie i diktáty a získať sebadôveru
- podnieti jeho až prekvapujúcu schopnosť rýchleho čítania, ktorá mu umožní aj v neskoršom období štúdia s prehľadom sa orientovať v textoch
- posilní jeho prístup riešenia algebrických i geometrických príkladov

 

Tieto poznatky sú cestou k odkrývaniu často až prekvapujúceho potenciálu vášho dieťaťa a umožnia mu viesť v budúcnosti plnohodnotný a dôstojný život.

 

ADD je v súčasnej medicínskej literatúre opísaná ako neurologický syndróm, ktorý má tri primárne symptómy: impulzívnosť, nesústredenosť a hyperaktivitu či nadmernú energiu. Syndróm však nesúvisí s poruchou pozornosti, ale s nestálosťou pozornosti. Väčšina detí, ktoré majú ADD, je niekedy schopná sústrediť sa až nadmerne. Hyperaktivita môže, no nemusí byť prítomná. Tento typ detí má však dominantnú pravú hemisféru. Sú tvorivé, vedia vyriešiť z hlavy ťažké matematické úlohy a vynikajú v rýchlom čítaní. V škole majú zvyčajne zlé výsledky, pretože vyučujúci sú zväčša ľavohemisféroví a orientovaní na detaily. Kladú dôraz na auditívne procesy a žiakov, ktorí sa učia vizuálne, považujú za „postihnutých“. Zámerom tejto knihy je pomôcť rodičom i pedagógom a vďaka inému vyučovaciemu prístupu využiť skryté schopnosti týchto detí, aby úspešne zvládli učebnú látku.