X Tovar bol vložený do košíka
« späť

Cítit se dobře

Neprihlásený užívateľ

Cítit se dobře

Jak se dostat z pasti ničivých myšlenek


Burns David D., M.D.


Pôvodná cena
Naša cena
Zľava
13.20 EUR
10.00%


Autor:
Burns David D., M.D.
Jazyk:
český
Vydavateľ:
EUGENIKA
Kategória:
Psychológia terapeutická, Liečenie
ISBN:
978-80-8100-368-4
EAN:
9788081003684
Krajina pôvodu:
Slovensko
Formát:
Brož., 352 strán, 160 x 235
Rok vydania:
2014,2018

Popis knihy

Táto naozaj vynikajúca profesionálna príručka na liečbu depresie a podobných problémov vám logicky vysvetlí, aké automatické negatívne myšlienky vás držia v pasci. Takýto racionálny, triezvy pohľad na vec vás každých pár strán rozosmeje, pretože vám ukáže absurditu vašich presvedčení. Je totiž naozaj absurdné myslieť si, že vy jediný/jediná ste výnimkou v celom vesmíre, ktorá nemá nádej byť šťastná, úspešná alebo normálna... Autor – uznávaný terapeut a profesor psychiatrie – vám na konkrétnych príkladoch trpezlivo vysvetlí všetky možné variácie a scenáre myslenia, ktoré spôsobujú zlú náladu, depresiu, nechuť, nedostatok motivácie, neschopnosť riešiť problémy či iné negatívne stavy, ktoré vás v živote brzdia, obmedzujú a terorizujú. Vy sa nimi ale nemusíte dať terorizovať po zvyšok života! Dr. Burns vám ukáže, ako konkrétne môžete začať svoje myslenie a podvedomé reakcie meniť. Robí to úplne prakticky: prostredníctvom ukážkových dialógov a vnútorných monológov, návodov, ako si svoje myšlienky zapisovať a naučiť sa ich objektívne hodnotiť (čiže naučiť sa rozoznávať čiernobiele myslenie; zhadzovanie sa; dojem, že vieme, čo si niekto iný naozaj myslí, pričom to tak vôbec nemusí byť; a iné), a rôznych duševných cvičení, ktoré sú zábavné a zaujímavé, pretože vám zreteľne ukážu iné uhly pohľadu na mnohé veci. Kniha sa zaoberá širokou škálou tém a problémov: od „bežných“ depresií až po ťažkú depresiu a samovražedné sklony; nečinnosťou a nízkym sebavedomím; zvládaním perfekcionizmu; závislosťou na uznaní a láske; hnevom; pocitom viny; pestovaním zdravej sebaúcty; umením byť šťastní a spokojní, aj keď nie sme dokonalí, prípadne ak sme priemerní alebo občas robíme chyby; a tiež tým, ako sa vysporiadať so stresom a náporom každodenného života.